Kaheteistkümnendas nädal: positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis

  • Positiivne näide kasutatavusest veebis:

Spotify on hea näide suurepärase kasutatavusega veebisaidist. Veebisaidil on lihtne ja puhas interface, mis muudab kasutajatel muusika leidmise ja esitamise lihtsaks. Otsinguriba asub mugavas kohas ning veebisait pakub kasutajate kuulamisajaloo põhjal personaliseeritud soovitusi. Veebisait on optimeeritud mobiilseadmete jaoks ning on olemas mugav rakendus, tänu millele on kasutajal alati võimalus muusikaga kaasas käia.

Spotify on reailseerinud mitmeid kasutatavuse komponente, et tagada nende veebisaidi kasutajasõbralikkus ja on pakkunud alati kõige nauditavamat kasutuskogemust. Need on integreerinud lihtsuse põhimõtte, hoides liidese lihtsa ja segaduseta.

  • Negatiivne näide kasutatavusest veebis:

Ryanair’i veebisait on hea näide halva kasutatavusega veebisaidist. Veebisait on ülekoormatud ja segane, mistõttu on kasutajatel raske lenukipiletit leida ja broneerida. Veebisaidil on palju hüpikaknaid ja tüütu reklaame, mis võivad häirida ja muuta kasutajate navigeerimist keeruliseks.

Veebisait rikub mitmeid kasutatavuse komponente. Sellel puudub lihtsuse põhimõte, kuna veebisait on segane ja selles on raske navigeerida. Lisaks puudub veebisaidil õpitavus, kuna kasutajatel võivad ilmuda raskused saidi kasutamise aru saamisega.

Nende kasutatavusprobleemide tõttu võivad kasutajad pettunuks saada ja pöörduda oma lenukipiletite broneerimiseks teiste lennufirmade poole. Veebilehele võiks kasuks tulla ümberkujundus, mis võtab arvesse kasutatavuse põhimõtteid ning muudab kasutajatel lenukipiletite leidmise ja broneerimise lihtsamaks.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started